Koolitused
Kui olete sattunud sellele lehele, siis otsite ilmselt endale või oma meeskonnale uusi teadmisi ja arenguvõimalusi.
Praegu on minu portfoolios kaks enesearengu koolitust, mida saan pakkuda suhteliselt lühikese etteteatamisega:
Otsite midagi erilist? Saan pakkuda koolitusi, mis vastavad just teie tingimustele ja vajadustele.
Koolitused on mõeldud kõigile, kes soovivad parandada oma ajajuhtimisoskusi, seada ja saavutada eesmärke, õppida end inimestega suheldes hoidma ning arendada enesejuhtimise oskusi. Koolitused annavad praktilisi teadmisi ja tööriistu, mis aitavad tõsta nii individuaalset kui ka meeskondlikku tõhusust.
Klienditeenindamine – õpime, kuidas ennast hoida suheldes inimestega, kasutades tööriistu ja tehnikaid, mis aitavad säilitada tasakaalu ja positiivset suhtumist.
Ajajuhtimine – õpime, kuidas oma aega paremini planeerida ja kasutada, et saavutada maksimaalne produktiivsus ja vältida läbipõlemist.
Eesmärkide saavutamine – õpime, kuidas seada realistlikke ja mõõdetavaid eesmärke ning luua tegevusplaan nende saavutamiseks.
Enda hoidmine suheldes inimestega – õpime kasutama tööriistu ja tehnikaid, mis aitavad säilitada tasakaalu ja positiivset suhtumist ka keerulistes suhtlemissituatsioonides.
Enesejuhtimine – õpime, kuidas arendada eneseteadlikkust ja -kontrolli, et saavutada paremaid tulemusi nii töös kui ka eraelus.
Koolitusi saan läbi viia eesti, vene ja inglise keeles.
Kuidas seada realistlikke eesmärke, langetada teadlikke otsuseid ning tõsta julgust?
Kellele?
Koolitus on mõeldud kõigile, kes soovivad saada selgust oma eesmärkides, suurendada oma tegutsemisjulgust ja teha paremaid otsuseid.
See praktiline ja inspireeriv koolitus annab osalejatele tööriistu, kuidas seada realistlikke eesmärke, teha teadlikke ja kindlaid otsuseid ning suurendada oma enesekindlust ja julgust tegutseda, isegi keerulistes olukordades. Koolituse käigus arendame praktilisi oskusi, mida saab kohe igapäevaelus rakendada.
Osalejate arv: 8–10 inimest.
Koolituse kestus sõltub osalejate arvust, kuid minimaalselt 3 tundi.
Koolituse eesmärgid
- Inspireerida osalejaid seada eesmärke, mis peegeldavad nende tõelisi soove ja püüdlusi.
- Arendada praktilisi oskusi, et osalejad suudaksid langetada teadlikke ja kindlaid otsuseid.
- Tõsta julgust ja enesekindlust, et osalejad tunneksid end võimelisena astuma samme oma eesmärkide saavutamiseks.
Kavandatud õpiväljundid
Koolituse läbimise järel osaleja:
- oskab seada realistlikke ja saavutatavaid eesmärke;
- teab, kuidas langetada teadlikke otsuseid;
- teab, kuidas leida ning säilitada motivatsiooni ja julgust tegutsemiseks.
Klientide tagasiside
“Head tööriistad. Koolitaja oli väga toetav ja lõi mõnusa õhkkonna õppimiseks. Väga põhjalik ettevalmistus ja professionaalne läbiviimine.”
“Meeldis, et sain endale kvaliteetaega, et mõnel olulisel teemal mõelda.”
“Sain uue hea tööriista – GROW, millest varem ei teadnud, Koolitaja selgitas samm-sammult mudeli kasutamist, tõi häid näiteid ning juhendas. Empaatiline ja toetav koolitaja! Peale koolitust tean paremini, kuidas saavutada eesmärke ning säilitada motivatsiooni ja julgust tegutsemiseks. Tänan Sind!!!”
Kuidas ennast hoida suheldes inimestega?
Kellele?
Koolitus on suunatud klienditeenindajatele, personalitöötajatele, juhtidele, kommunikatsiooni spetsialistidele ning kõigile, kes soovivad tunda end enesekindlalt ja mugavalt inimestega suheldes, et tunda rõõmu ja rahulolu.
Osalejate arv: 8–10 inimest.
Koolituse kestus sõltub osalejate arvust, kuid minimaalselt 3 tundi.
Koolituse eesmärgid
- Tutvustada erinevaid inimtüüpe ja suhtlusstiile: kõik meie oleme erinevad. Kuidas aga erinevaid inimtüüpe ära tunda ja nendega suhelda?
- Pöörata tähelepanu empaatiale: oskus teiste emotsioonide mõistmisel ning kuidas see võib aidata luua paremaid suhteid.
- Tõsta teadlikkust enda hoidmisest suhtlemisel: mõned tehnikad, kuidas säilitada vaimset tasakaalu, et tunda rõõmu inimestega suhtlemisest.
- Areneda lahenduskeskset mõtlemist: kuidas lahendada probleeme konstruktiivselt ja leida positiivseid lahendusi erinevates olukordades.
Kavandatud õpiväljundid
Koolituse läbimise järel osaleja:
- saab suuremat eneseteadlikkust, mis võimaldab paremini juhtida oma emotsioone ja reaktsioone erinevates suhtlusolukordades;
- õpib lahenduskeskset mõtlemist ning oskab lahendada olukordi konstruktiivselt ja leida positiivseid lahendusi;
- teab tehnikaid ja strateegiaid, kuidas hoida end vaimselt ja emotsionaalselt tervena, mis võimaldab säilitada oma energiat ja motivatsiooni.
Klientide tagasiside